Як з’явилася ідея відкриття закладу?

У той час, коли нам прийшла думка про відкриття закладу, ми захоплювалися участю у фестивалях вуличної їжі та вже тоді думали над різноманітними бізнес-концепціями, серед яких кав’ярня здалася нам найбільш простим та швидким для реалізації форматом. А далі все було як в тумані 🙂

Розкажіть про концепцію. Чому малюк на стіні, звідки в нього татуювання?

Малюк народився так само спонтанно, як і бажання надати йому абсурдності та гумору татуюванням і вусами.Задумка нам так сподобалася, що ми вирішили відштовхуватися від неї при створенні закладу, потім знайшли невеличке місце і все прям склалося: малюк на стіні в маленькому приміщенні — так і має бути.

Слово BIMBO вже чекало на нас в італійському словнику: воно, власне, і перекладається як “малюк” з італійської. Нам це слово настільки “зайшло”, що ми навіть не стали перевіряти його значення на інших мовах, чим нам досі не втомлюються дорікати різні експерти з англійського сленгу.

Як ви вирішили перейти до екологічного бізнесу?

Ми живемо не у вакуумній капсулі і бачимо, що відбувається у світі, розуміємо, які проблеми створюємо та намагаємося працювати над тим, щоб їх було якомога менше.
Поки що наш бізнес не можна назвати повністю екологічним, адже паперові трубочки — лише перший крок в цьому напрямку, і роботи тут — непочатий край. Ми й досі знаходимось у пошуках ідеального паковання та плануємо поступово відмовитися від пластику, хоча економічно це є недоцільним. Але якщо вже прийняв принципове рішення — будь готовий!

Черна паперова трубочка
 

Ціна починається від:  280.00 Замовити

Світло-зелена паперова трубочка

Ціна починається від:  280.00 Замовити

Як реагують на паперові трубочки ваші гості?

Гості дивуються та хвалять, причому не тільки ті, яких теж хвилює погіршення екологічної ситуації в світі. Паперові трубочки все ще є незвичними, але це навіть добре, адже гості звертають на них увагу, а значить у кожного в голові спрацьовує якийсь сигнал про проблеми екологічного характеру.

Можливо, з часом люди і додому, і на пікнік почнуть купувати не пластик, а папір.

Яким буде ваш наступний крок?

Зараз ми активно шукаємо відповідну упаковку для наших десертів, щоб відмовитися від неекологічних пластикових контейнерів. Але це виявилося складніше, ніж нам би хотілося, бо наш знаменитий десерт “Павловаї” своїми розмірами “відлякує” багато паковань 🙂

Що ви можете порадити вашим колегам по бізнесу (іншим закладам) з власного досвіду?

Це важке питання, адже нам не подобається давати поради, коли їх ніхто не просить. Якщо когось із колег зацікавить наш досвід — поділимося з радістю. Хто знайомий з нами, той знає, що в цьому плані ми максимально відкриті та готові допомогти, якщо зможемо.

Чи повернетеся ви знову до пластикових трубочок?

Не плануємо. Зараз головне,щоб постачальник справлявся з попитом і завжди мав запас товару.

Готові зробити перший крок у бік екологічного бізнесу?

Замовте паперові соломинки